Proje Yöneticisi (ERDERA Projesi, aktif)
Açıklama
ERDERA projesi için deneyimli ve yüksek nitelikli bir Proje Yöneticisi arıyoruz. Avrupa Nadir Hastalıklar Araştırma İttifakı (ERDERA) (www.erdera.org), Avrupa’yı Nadir Hastalıklar araştırma ve inovasyonunda dünya lideri yaparak Avrupa’da nadir bir hastalıkla yaşayan 30 milyon insanın sağlığını ve refahını iyileştirmeyi amaçlayan bir ortaklıktır.
Proje Yöneticisi, IBG’nin (İzmir Biyomedikal Genom Merkezi) yönettiği görevlerin ve ayrıca IBG’nin projeye katkıda bulunduğu alt görevlerin yönetiminde yer alacaktır. Proje Yöneticisinin ana rolü, bu görevlerin sorunsuz bir şekilde yürütülmesini, projenin hedeflerine ulaşılmasını ve proje ilerlemesi hakkında doğrudan proje koordinatörüne/liderine rapor verilmesini sağlamaktır.
Sorumluluklar
- Yüksek öğrenim programının oluşturulmasına yardımcı olmak ve başarılı bir şekilde uygulanmasını sağlamak. Bunlara ilerlemenin izlenmesi, zorlukların ele alınması ve paydaşlarla koordinasyon sağlanması dahildir (WP 20).
- Pilot programın oluşturulmasına, test edilmesine ve iyileştirilmesine katkıda bulunmak için faaliyetleri desteklemek. Programın değerlendirmesini takip etmek ve katkıda bulunmak.
- Potansiyel paydaşları belirlemek ve kurum ve kuruluşlarla gerekli ortaklıkları kurmak için altyapıyı hazırlamak.
- Programın sürdürülebilirliğini sağlamak için gerekli bağlantıları kurmak.
- Ulusal Ayna Gruplarının (NMG’ler) geliştirilmesini ve yönetilmesini desteklemek (WP23)
- NMG’ler arasında iş birliğini ve bilgi paylaşımını kolaylaştırmak ve Türk NMG’lerinin kurulmasını desteklemek.
- Az Temsil Edilen Ülkelerin özel ihtiyaçlarını ve beklentilerini belirlemek ve AR-GE araştırma ve inovasyonuna tam entegrasyonlarını desteklemek için haritalama çalışmasına katkıda bulunmak (WP24)
- Stratejik ittifak için gerekli zeminin hazırlanmasına katılmak (WP25)
- Proje ilerlemesini takip etmek ve görevlerin zamanında ve bütçe dahilinde tamamlanmasını sağlamak.
- Tüm AB raporlama gerekliliklerinin karşılandığından ve proje çıktılarının yüksek kalite standartlarını karşıladığından emin olmak.
- Potansiyel riskleri belirlemek ve azaltma stratejileri geliştirmek.
- İlgili paydaşlara proje ilerlemesiyle ilgili düzenli güncellemeler sağlamak.
- Proje toplantılarını organize etmek ve kolaylaştırmak, iletişim listelerini tutmak, toplantı tutanaklarını ve kararları belgelemek ve katılımcılarla paylaşmak.
- Proje dokümantasyonunu ve kayıtlarını tutmak. Tüm proje dokümantasyonunun eksiksiz, doğru ve güncel olduğundan emin olmak.
- Talep edildiğinde projeyi dış paydaşlara sunmak.
Eğitim
Uluslararası ilişkiler, eğitim, yönetim, sağlık bilimleri veya ilgili bir çalışma alanında lisans derecesi veya daha yüksek dereceye sahip olmak.
Deneyim
- AB tarafından finanse edilen (araştırma) projelerinin yönetimiyle ilgili deneyim;
- Eğitim, sağlık bilimi veya proje yönetimi alanında ilgili eğitim ve belgelenmiş iş deneyimi
- İyi iletişim, yazma ve ağ kurma becerileri
- Mükemmel İngilizce bilgisi (yazılı ve sözlü)
- Kâr amacı gütmeyen, özel veya hükümet kuruluşu projelerinde en az iki yıllık deneyim
Beceriler/Nitelikler
- Kriz yönetme becerisi
- Tüm ekipler ve ortaklarla etkili iletişim kurma becerisi
- Bir ekibin parçası olarak ve bağımsız olarak çalışma becerisi
- Riskleri belirleme ve azaltma becerisi
- Güçlü organizasyon ve zaman yönetimi becerileri
- Güçlü kişilerarası beceri
- Türkçe konuşma becerisi (tercihen)
Başvuru
Ek bilgi ve başvuru için lütfen ugur.ozbek@ibg.edu.tr adresine e-posta gönderin.